Haryana Başbakanı Nayab Saini Pazartesi günü yaptığı açıklamada, halkın şikayetlerini sorunsuz bir şekilde çözmek için, komiser yardımcılarının 'Samadhan Shivir'de halkın şikayetlerini dinlemek üzere görevlendirildiğini söyledi.
Haryana Başbakanı Nayab Saini Pazartesi günü yaptığı açıklamada, halkın şikayetlerini sorunsuz bir şekilde çözmek için, komiser yardımcılarının 'Samadhan Shivir'de halkın şikayetlerini dinlemek üzere görevlendirildiğini söyledi. (HT fotoğrafı)
Saini, yetkililerden şikayetçinin sorunu çözülürken onurunun korunmasını sağlamalarının istendiğini vurguladı.
Cırcır böceğimle tanışın, cırcır böceğime elveda deyin! Kriket'te oyunu istediğiniz zaman, istediğiniz yerde takip edin. Nasıl olduğunu öğrenin
Başbakan bunu Karnal bölge yönetimi yetkilileriyle ilk toplantısına başkanlık ettikten sonra medyaya konuşurken söyledi.
Aynı zamanda Karnal Milletvekili olan Saini, “Şikayetlerin zamanında ele alınmasını sağlamak için sıkı emirler çıkarıldı. Şikayet çözümlenemiyorsa şikayetçinin mağdur olmaması için merkeze iletilmelidir. Şikayetin çözüme kavuşturulamaması durumunda DC, ilgili memuru sorumlu tutacaktır.”
Başbakan ayrıca Chandigarh'daki resmi konutunda her gün yaklaşık 1.500 şikayeti dinlediğini ve bu kişiye tam itibar kazandırdığını söyledi.
Türünün ilk örneği olan şikayet mekanizması “Samadhan Shivir”, özellikle Parivar Pehchan Patra ile ilgili olmak üzere halkın şikayetlerini çözmek için her ilçe ve ilçe merkezinde her iş günü sabah 9 ile 11 arasında organize edilecek. (PPP) veya Aile ve Mülkiyet sertifikaları.
Yetkililer, program kapsamında polis komiser yardımcısı, polis komiser yardımcısı, ek polis müdür yardımcısı, ilçe komiseri, nahiye memurları, polis müdür yardımcısı ve ilçedeki diğer memurların her gün ilçe komiserlerinin ofislerinde buluştuğunu söyledi. ve SDO'lar (sivil makamlar) ve halka şikayette bulunma.
Girişim, BJP hükümeti tarafından 10 sandalyeden beşini kaybettikten günler sonra başlatıldı; aile kimlik kartları, mülk belgeleri, emekli aylıkları vb. tabandaki fiyaskonun arkasındaki ana faktörler olarak görülüyordu.
Yetkililer, Karnal'da komiser yardımcısının ofisindeki Shivir'e 73 şikayet geldiğini, bunların 35'inin çözüme kavuşturulduğunu ve geri kalanının inceleme aşamasında olduğunu söyledi.
Toplam şikayetlerin yaklaşık 61'i Family ID ile ilgiliydi, bunu altısı polis departmanından ve diğerleri Panchyati Raj, gelir departmanı ve diğer yetkililerden geliyordu.
Şikâyetçiler çeşitli yerlerden şikâyetlerini ofisimize gelerek ilgili birimlere sunmuşlar; bazıları DC Uttam Singh ile de tanıştı.
Vikas Nagar sakini 65 yaşındaki Ram Murti, doğum tarihini ve gelirini kanıtlamasına rağmen son iki yıldır yaşlılık maaşı almadığını söyledi. Kampı ziyaret ettikten sonra 20 gün sonra tekrar kontrol etmesi istendi.
Bu arada DC Singh, insanları girişim hakkında bilgilendirmek için çaba sarf edildiğini ve bunun şikayetlerin en kısa sürede çözülmesine yardımcı olacağını söyledi.
Haryana Başbakanı Nayab Saini Pazartesi günü yaptığı açıklamada, halkın şikayetlerini sorunsuz bir şekilde çözmek için, komiser yardımcılarının 'Samadhan Shivir'de halkın şikayetlerini dinlemek üzere görevlendirildiğini söyledi. (HT fotoğrafı)
Saini, yetkililerden şikayetçinin sorunu çözülürken onurunun korunmasını sağlamalarının istendiğini vurguladı.
Cırcır böceğimle tanışın, cırcır böceğime elveda deyin! Kriket'te oyunu istediğiniz zaman, istediğiniz yerde takip edin. Nasıl olduğunu öğrenin
Başbakan bunu Karnal bölge yönetimi yetkilileriyle ilk toplantısına başkanlık ettikten sonra medyaya konuşurken söyledi.
Aynı zamanda Karnal Milletvekili olan Saini, “Şikayetlerin zamanında ele alınmasını sağlamak için sıkı emirler çıkarıldı. Şikayet çözümlenemiyorsa şikayetçinin mağdur olmaması için merkeze iletilmelidir. Şikayetin çözüme kavuşturulamaması durumunda DC, ilgili memuru sorumlu tutacaktır.”
Başbakan ayrıca Chandigarh'daki resmi konutunda her gün yaklaşık 1.500 şikayeti dinlediğini ve bu kişiye tam itibar kazandırdığını söyledi.
Türünün ilk örneği olan şikayet mekanizması “Samadhan Shivir”, özellikle Parivar Pehchan Patra ile ilgili olmak üzere halkın şikayetlerini çözmek için her ilçe ve ilçe merkezinde her iş günü sabah 9 ile 11 arasında organize edilecek. (PPP) veya Aile ve Mülkiyet sertifikaları.
Yetkililer, program kapsamında polis komiser yardımcısı, polis komiser yardımcısı, ek polis müdür yardımcısı, ilçe komiseri, nahiye memurları, polis müdür yardımcısı ve ilçedeki diğer memurların her gün ilçe komiserlerinin ofislerinde buluştuğunu söyledi. ve SDO'lar (sivil makamlar) ve halka şikayette bulunma.
Girişim, BJP hükümeti tarafından 10 sandalyeden beşini kaybettikten günler sonra başlatıldı; aile kimlik kartları, mülk belgeleri, emekli aylıkları vb. tabandaki fiyaskonun arkasındaki ana faktörler olarak görülüyordu.
Yetkililer, Karnal'da komiser yardımcısının ofisindeki Shivir'e 73 şikayet geldiğini, bunların 35'inin çözüme kavuşturulduğunu ve geri kalanının inceleme aşamasında olduğunu söyledi.
Toplam şikayetlerin yaklaşık 61'i Family ID ile ilgiliydi, bunu altısı polis departmanından ve diğerleri Panchyati Raj, gelir departmanı ve diğer yetkililerden geliyordu.
Şikâyetçiler çeşitli yerlerden şikâyetlerini ofisimize gelerek ilgili birimlere sunmuşlar; bazıları DC Uttam Singh ile de tanıştı.
Vikas Nagar sakini 65 yaşındaki Ram Murti, doğum tarihini ve gelirini kanıtlamasına rağmen son iki yıldır yaşlılık maaşı almadığını söyledi. Kampı ziyaret ettikten sonra 20 gün sonra tekrar kontrol etmesi istendi.
Bu arada DC Singh, insanları girişim hakkında bilgilendirmek için çaba sarf edildiğini ve bunun şikayetlerin en kısa sürede çözülmesine yardımcı olacağını söyledi.