MUMBAI: Bandra Perry Cross Road sakinleri, Brihanmumbai Belediye Şirketi'nin mahallelerindeki tüm yol çalışmalarının 31 Mayıs'a kadar tamamlanacağına dair vaatleri tarafından teşvik edilmez, çünkü altı aydan fazla bir süre kötü bir caddede navigasyon olarak adlandırılırlar. Eşiklerine ulaştıktan sonra, Perşembe günü ek belediye komiseri Abhijit Bangar'a bir mektup ittiler ve acılarını ifade ettiler.
Mumbai, Hindistan, 8 Mayıs 2025: BMC, Mumbai'deki Bandra bölgesini onarmak için Perry Cross Road'u kazıyor. Mumbai, Hindistan. 08 Mayıs 2025. (Fotoğraf Raju Shinde/ HT -Photo) (Hindustan Times)
Sokakta 24 bina ve bungalovu temsil eden ALM 118 üyesi Sujata Kabraji, “250 metrelik sokaklarımızdaki çalışma Ekim 2024'ten bu yana bir salyangoz hızında.” Dedi. “Çalışmayı sürekli olarak izledik, yükleniciyi ve BMC yetkililerini her hafta vurduk ve onları hızlı bir şekilde takip etmelerini istedik, ancak sözlü vaatlerin yanı sıra hiçbir şey yok.
Bu sürede, 250 metrelik sakin sakinleri kazılmış ve müttefik problemleri ile birlikte, elektrik, gaz ve WLAN bağlantılarının tekrarlanan kesimleri, daha düşük ve kirlenmiş su temini, barikatların eksikliği, vb.
Ve eğer bu yeterli değilse, yapım aşamasında bir binanın önünde üç metrelik büyük bir çatlak ortaya çıktı. HT, caddenin bu kısmının kurulduğu Perşembe günü siteyi ziyaret ettiğinde, iyileşme tamamlanmadan önce binaya giren ağır araçlar durumu için yüklenici ve işçi suçladı.
ALM'nin başka bir üyesi Marukh Vazifdar, “Binamın önündeki sokak, Peridot, önce aylarca kazıldıktan sonra, önce yağmur suyu drenleri için ve daha sonra bir su hattı ve diğer tedarik şirketi için gerçekleştirildi. Bir gece boyunca beton atıldıktan sonra. Caddenin yarısı.
Kalpak Gullistan'ın sakini olan Laila Dashti, binasının önünde benzer bir etkinlik bölümünü hatırladı, burada yeni inşa edilmiş bir yol sadece bir gün boyunca iyileşti ve daha sonra araçlar için açıldı.
“Aldığımız su kalitesizdir. Dış bir ajans tarafından yürütülen bir test, E. coli bakterilerinin varlığı ile potansiyel olmadığını gösterdi. Bununla birlikte, BMC iddiayı reddetti, ancak kanıtlamak için test sonuçlarıyla geri dönmedi,” dedi.
Bölgenin eski şirketi Asif Zakaria şunları söyledi: “Yüklenici AIC Altyapı Pvt Ltd, işi gönderen veya geciktiren bir taşeron MB Infra istihdam etti. Sakinler her hafta onunla tanıştı.
Yüksek katmanlı BMC yetkilileri sokaktaki sorunların farkında olmasa da, çalışmak amacıyla bir mühendis yardımcısı, onarılması gereken tedarik şirketlerinde gecikmeleri yaptı. “En az iki ay süren su hattındaki bekleyen çalışmalar nedeniyle durmamız gereken yağmur suyu drenajları üzerinde çalışmaya başladık. Sokağın musondan önce motorlu bir durumda olduğundan emin olacağız.” Dedi.
Sahada bulunan bir MB infra işçisi, tedarik şirketlerindeki gecikmeyi suçladı. “İki ay boyunca su boru hattını bekliyorduk. Buna ek olarak, birçok bina biraz zaman aldı, ardından bir güç kablosu çalışması izlemek zorunda kaldı. Ekim ayından bu yana yağmur suyu çıkışları üzerinde çalışmaya başladık, ancak bunu sadece Mart ayının son haftasından tamamen gösterebildik.”
İşin 31 Mayıs'a kadar tamamlanıp tamamlanmayacağı sorulduğunda, “Kazanan parçalar o zamana kadar gerçekleştirilecek, ancak belirli rotalarda kalan diğer yarısı sadece Ekim ayından sonra mümkün olacak. Beton yol ve yapılmayan bir parça arasına koyacağız.”
Mumbai, Hindistan, 8 Mayıs 2025: BMC, Mumbai'deki Bandra bölgesini onarmak için Perry Cross Road'u kazıyor. Mumbai, Hindistan. 08 Mayıs 2025. (Fotoğraf Raju Shinde/ HT -Photo) (Hindustan Times)
Sokakta 24 bina ve bungalovu temsil eden ALM 118 üyesi Sujata Kabraji, “250 metrelik sokaklarımızdaki çalışma Ekim 2024'ten bu yana bir salyangoz hızında.” Dedi. “Çalışmayı sürekli olarak izledik, yükleniciyi ve BMC yetkililerini her hafta vurduk ve onları hızlı bir şekilde takip etmelerini istedik, ancak sözlü vaatlerin yanı sıra hiçbir şey yok.
Bu sürede, 250 metrelik sakin sakinleri kazılmış ve müttefik problemleri ile birlikte, elektrik, gaz ve WLAN bağlantılarının tekrarlanan kesimleri, daha düşük ve kirlenmiş su temini, barikatların eksikliği, vb.
Ve eğer bu yeterli değilse, yapım aşamasında bir binanın önünde üç metrelik büyük bir çatlak ortaya çıktı. HT, caddenin bu kısmının kurulduğu Perşembe günü siteyi ziyaret ettiğinde, iyileşme tamamlanmadan önce binaya giren ağır araçlar durumu için yüklenici ve işçi suçladı.
ALM'nin başka bir üyesi Marukh Vazifdar, “Binamın önündeki sokak, Peridot, önce aylarca kazıldıktan sonra, önce yağmur suyu drenleri için ve daha sonra bir su hattı ve diğer tedarik şirketi için gerçekleştirildi. Bir gece boyunca beton atıldıktan sonra. Caddenin yarısı.
Kalpak Gullistan'ın sakini olan Laila Dashti, binasının önünde benzer bir etkinlik bölümünü hatırladı, burada yeni inşa edilmiş bir yol sadece bir gün boyunca iyileşti ve daha sonra araçlar için açıldı.
“Aldığımız su kalitesizdir. Dış bir ajans tarafından yürütülen bir test, E. coli bakterilerinin varlığı ile potansiyel olmadığını gösterdi. Bununla birlikte, BMC iddiayı reddetti, ancak kanıtlamak için test sonuçlarıyla geri dönmedi,” dedi.
Bölgenin eski şirketi Asif Zakaria şunları söyledi: “Yüklenici AIC Altyapı Pvt Ltd, işi gönderen veya geciktiren bir taşeron MB Infra istihdam etti. Sakinler her hafta onunla tanıştı.
Yüksek katmanlı BMC yetkilileri sokaktaki sorunların farkında olmasa da, çalışmak amacıyla bir mühendis yardımcısı, onarılması gereken tedarik şirketlerinde gecikmeleri yaptı. “En az iki ay süren su hattındaki bekleyen çalışmalar nedeniyle durmamız gereken yağmur suyu drenajları üzerinde çalışmaya başladık. Sokağın musondan önce motorlu bir durumda olduğundan emin olacağız.” Dedi.
Sahada bulunan bir MB infra işçisi, tedarik şirketlerindeki gecikmeyi suçladı. “İki ay boyunca su boru hattını bekliyorduk. Buna ek olarak, birçok bina biraz zaman aldı, ardından bir güç kablosu çalışması izlemek zorunda kaldı. Ekim ayından bu yana yağmur suyu çıkışları üzerinde çalışmaya başladık, ancak bunu sadece Mart ayının son haftasından tamamen gösterebildik.”
İşin 31 Mayıs'a kadar tamamlanıp tamamlanmayacağı sorulduğunda, “Kazanan parçalar o zamana kadar gerçekleştirilecek, ancak belirli rotalarda kalan diğer yarısı sadece Ekim ayından sonra mümkün olacak. Beton yol ve yapılmayan bir parça arasına koyacağız.”