Demiryollarından Sorumlu Devlet Bakanı V Somanna, Bengaluru dairesel demiryolu ağının maliyetli olacağını söyledi ₹2.300 Crore ve teknoloji başkentindeki toplu taşıma sistemini dönüştürecek. Ayrıca yetkililerin yakında ayrıntılı bir proje raporu (DPR) hazırlayıp bakanlığa sunacağını da söyledi.
Bengaluru'daki çevre demiryolu ağının maliyetleri ₹2.300 Crore. daha fazla detay
ayrıca oku – Bengaluru'daki banliyö demiryolu projesi için Hindistan'ın ilk 31 metrelik metro öğütücüsü gemide
Bengaluru Çevre Demiryolu Ağı nedir?
Demiryolu ağı Bengaluru çevresindeki küçük kasabaları birbirine bağlayacak ve DPR demiryolu ağına bağlanabilecek olası yerleri önerecek. Bu, her gün iş için şehrin kenar mahallelerinden Bengaluru'ya seyahat eden insanlara yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Trafik sıkışıklığının hafifletilmesi de bu projenin ana hedefidir.
Bu arada Bengaluru dairesel demiryolu ağının ilk bölümü için onayın verildiği bildirildi. 287 km uzunluğundaki ring ağının Hindistan'ın en büyük ağlarından biri olduğu söyleniyor. Bengaluru çevresindeki Nidvanda, Doddaballapur, Devanahalli, Malur, Heelalige, Solur ve Nidvanda'yı birbirine bağlayacak.
Dairesel demiryolu ağı aynı zamanda devam eden Bengaluru Banliyö Demiryolu projesini de tamamlayacak. Bengaluru Banliyö Demiryolu Projesi aynı zamanda eyalet başkentinin dış mahallelerini şehre bağlayacak ve Aralık 2027'ye kadar tamamlanması bekleniyor.
Geçen yılın haziran ayında Karnataka hükümeti, Karnataka Demiryolu Altyapısı Geliştirme Şirketine (K-RIDE) projenin revize edilmiş bir planını sunması talimatını verdi. Yetkiliye göre banliyö demiryolu projesi Mysuru, Gauribidanur-Hindupur ve Kolar bölgelerine kadar genişletilecek.
Haberler / Şehirler / Bangalor Ulusal Parkı / Bengaluru'daki çevre demiryolu ağının maliyetleri ₹2.300 Crore. daha fazla detay
Bengaluru'daki çevre demiryolu ağının maliyetleri ₹2.300 Crore. daha fazla detay
ayrıca oku – Bengaluru'daki banliyö demiryolu projesi için Hindistan'ın ilk 31 metrelik metro öğütücüsü gemide
Bengaluru Çevre Demiryolu Ağı nedir?
Demiryolu ağı Bengaluru çevresindeki küçük kasabaları birbirine bağlayacak ve DPR demiryolu ağına bağlanabilecek olası yerleri önerecek. Bu, her gün iş için şehrin kenar mahallelerinden Bengaluru'ya seyahat eden insanlara yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Trafik sıkışıklığının hafifletilmesi de bu projenin ana hedefidir.
Bu arada Bengaluru dairesel demiryolu ağının ilk bölümü için onayın verildiği bildirildi. 287 km uzunluğundaki ring ağının Hindistan'ın en büyük ağlarından biri olduğu söyleniyor. Bengaluru çevresindeki Nidvanda, Doddaballapur, Devanahalli, Malur, Heelalige, Solur ve Nidvanda'yı birbirine bağlayacak.
Dairesel demiryolu ağı aynı zamanda devam eden Bengaluru Banliyö Demiryolu projesini de tamamlayacak. Bengaluru Banliyö Demiryolu Projesi aynı zamanda eyalet başkentinin dış mahallelerini şehre bağlayacak ve Aralık 2027'ye kadar tamamlanması bekleniyor.
Geçen yılın haziran ayında Karnataka hükümeti, Karnataka Demiryolu Altyapısı Geliştirme Şirketine (K-RIDE) projenin revize edilmiş bir planını sunması talimatını verdi. Yetkiliye göre banliyö demiryolu projesi Mysuru, Gauribidanur-Hindupur ve Kolar bölgelerine kadar genişletilecek.
Haberler / Şehirler / Bangalor Ulusal Parkı / Bengaluru'daki çevre demiryolu ağının maliyetleri ₹2.300 Crore. daha fazla detay