Dr. BJP'nin Bengaluru Kırsal Milletvekili CN Manjunath, Bengaluru'nun rezil trafiğini ilk elden deneyimledi ancak Pazartesi günü şehrin metro hizmetinde hızlı bir alternatif buldu.
Milletvekili, bir grup doktorla önemli bir toplantıya katılmak için Magadi'den South End Circle'a gidiyordu. (X/@DrCNManjunath)
Milletvekili, bir grup doktorla öğleden sonra 3.30'da yapılması planlanan önemli bir toplantıya katılmak üzere Magadi'den South End Circle'a gidiyordu.
Trafik sıkışıklığında sıkışıp kaldığı ve daha fazla zamanı olmadığı için Dr. Manjunath, varış noktasına zamanında ulaşmasına yardımcı olan Namma Metrosuna binecek. Tecrübesini şu adreste paylaştı: Ama yine de.” #NammaMetro sayesinde zamanında varabildim.”
(Ayrıca Okuyun: Bengaluru Metrosu, Hindistan'ın Sarı Hat için ilk yerli sürücüsüz trenini memnuniyetle karşılıyor)
Buradaki gönderisine göz atın:
Dr. Manjunath tanınmış bir kardiyolog ve devlet tarafından işletilen Sri Jayadeva Kardiyoloji Kardiyovasküler Bilimler ve Araştırma Enstitüsü'nün eski yöneticisidir. Kendisi eski başbakan ve JD(S) başkanı HD Deve Gowda'nın damadı ve eski başbakan HD Kumaraswamy'nin kayınbiraderidir.
Haziran 2024 Lok Sabha seçimlerinde Dr. Bangalore Kırsal seçim bölgesinde Başbakan Yardımcısı ve eyalet Kongre başkanı DK Shivakumar'ın kardeşi Manjunath DK Suresh, Karnataka'daki iktidar partisine büyük bir darbe oldu.
Asya'nın en işlek şehri
Son zamanlarda Bengaluru, Asya'nın en kötü trafik sıkışıklığına sahip şehirleri arasında yer alma konusunda şüpheli bir üne kavuştu. TomTom Traffic Index 2023'e göre şehir içi sürücülerin sadece 10 kilometrelik mesafeyi kat etmesi ortalama 28 dakika 10 saniye sürüyor.
Haberler'ye göre bu, her yıl trafiğin yoğun olduğu saatlerde yaklaşık 132 saatin daha trafikte harcandığı anlamına geliyor.
Hızlı kentsel gelişime sahip önemli bir teknoloji merkezi olmasına rağmen Bengaluru ciddi trafik sorunlarıyla karşılaşmaya devam ediyor. Şehrin artan nüfusu ve altyapısı yol tıkanıklığını hafifletmek için yetersizdi, bu nedenle seyahat Asya'daki diğer birçok şehre göre daha yavaştı.
(Ayrıca Okuyun: Bengaluru Asya'nın en yoğun şehri, sürücüler yılda 132 saatten fazla ekstra zaman harcıyor: Rapor)
Milletvekili, bir grup doktorla önemli bir toplantıya katılmak için Magadi'den South End Circle'a gidiyordu. (X/@DrCNManjunath)
Milletvekili, bir grup doktorla öğleden sonra 3.30'da yapılması planlanan önemli bir toplantıya katılmak üzere Magadi'den South End Circle'a gidiyordu.
Trafik sıkışıklığında sıkışıp kaldığı ve daha fazla zamanı olmadığı için Dr. Manjunath, varış noktasına zamanında ulaşmasına yardımcı olan Namma Metrosuna binecek. Tecrübesini şu adreste paylaştı: Ama yine de.” #NammaMetro sayesinde zamanında varabildim.”
(Ayrıca Okuyun: Bengaluru Metrosu, Hindistan'ın Sarı Hat için ilk yerli sürücüsüz trenini memnuniyetle karşılıyor)
Buradaki gönderisine göz atın:
Dr. Manjunath tanınmış bir kardiyolog ve devlet tarafından işletilen Sri Jayadeva Kardiyoloji Kardiyovasküler Bilimler ve Araştırma Enstitüsü'nün eski yöneticisidir. Kendisi eski başbakan ve JD(S) başkanı HD Deve Gowda'nın damadı ve eski başbakan HD Kumaraswamy'nin kayınbiraderidir.
Haziran 2024 Lok Sabha seçimlerinde Dr. Bangalore Kırsal seçim bölgesinde Başbakan Yardımcısı ve eyalet Kongre başkanı DK Shivakumar'ın kardeşi Manjunath DK Suresh, Karnataka'daki iktidar partisine büyük bir darbe oldu.
Asya'nın en işlek şehri
Son zamanlarda Bengaluru, Asya'nın en kötü trafik sıkışıklığına sahip şehirleri arasında yer alma konusunda şüpheli bir üne kavuştu. TomTom Traffic Index 2023'e göre şehir içi sürücülerin sadece 10 kilometrelik mesafeyi kat etmesi ortalama 28 dakika 10 saniye sürüyor.
Haberler'ye göre bu, her yıl trafiğin yoğun olduğu saatlerde yaklaşık 132 saatin daha trafikte harcandığı anlamına geliyor.
Hızlı kentsel gelişime sahip önemli bir teknoloji merkezi olmasına rağmen Bengaluru ciddi trafik sorunlarıyla karşılaşmaya devam ediyor. Şehrin artan nüfusu ve altyapısı yol tıkanıklığını hafifletmek için yetersizdi, bu nedenle seyahat Asya'daki diğer birçok şehre göre daha yavaştı.
(Ayrıca Okuyun: Bengaluru Asya'nın en yoğun şehri, sürücüler yılda 132 saatten fazla ekstra zaman harcıyor: Rapor)